har varit sjuk!!

tja alla bloggläsare... jag har varit sjuk vart frisk på tisdagen denna vecka. jag ska berätta hur den här inflensan var. först för typ 2 veckor sen på måndags kväll så lossas hostade jag bara skojade sen på tisdagen så hostade jag igen på riktit o det smakade inge gott jag kunde ha spyt i skolan så äkligt var det att hosta. sen när jag kom hem så vart det värre jag gick o la mig men jag vaknade tidigt på mårgonen och mådde enu sämre en jag gjorde innan sen kom det o jag spyde 2 gånger den natten. sen efter många omoment så vart det onsdag o då låg jag bara o sov omvart annat hela dagen sen vart det torsdag o då var jag vaknare mer men jag då började jag gå upp lite o vara uppe sen fredag så gick jag och jag vart bättre under helgen o började gå ut. mamma ville att jag skulle också vara hemma på måndag också. men på tisadag var jag i skolan så jag var sjuk en hel jäkla vecka o det var inge kul... men nu är jag frisk som en nötskäna.. hihihi sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0