förlåt att jag inte har skrivit!!!

förlåt att jag inte har skrivit men det har hänt så mycket i skolan och så... 
men jag mår i alla fall bra och tänkte att jag ska börja skriva igen. jag har skaffat mig en
kanin som heter maja och själv klart har jag kvar katterna lady prinsen sigge och valentine
och alla mår bra. kommer bild på maja sen.. okej mitt liv går liksom i vågor och allt är en person som har förstört nästan mitt liv ialla fall i skolan.. under höstterminen så höll hon på och ljög och förstörde nästan för mig och en till (jag komer inte skriva namn det är hämligt) men jag och min store syster fixade så att allt vart bra igen men en sak är säker jag litar inte på henne något mer. så nu är vi i olika grupper så nu kan det inte hända igen ialla fall  jag tänker inte säga så mycket till henne. och det där är inte så kul att läsa då men annars så är
det bra...


mvh Annika många kramar vi ses snart igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0